בניית אתרים מסחריים

בניית אתר מסחרי שונה לחלוטין מבניית אתר פרטי. חברות, בתי עסק ומוסדות ציבוריים ירצו להקים אתר מסחרי שמבוסס על המוצרים או על השירותים שהם מציעים לציבור הרחב, בעוד שאתר פרטי בדרך כלל מביא את סיפורו של אדם מסוים, משמש כמקום לתכנים שהאדם רוצה לפרסם ועוד. בנוסף לכך בניית אתר מסחרי דורשת חשיבה שיווקית מדרגה ראשונה כיוון שמטרתו של האתר היא קודם כל לדרבן לקוחות לקניית מוצרים או לפחות לחשוף מוצרים בפניהם.

מורה נבוכים לבניית אתר מסחרי: מה חייבים לדעת?
בניית אתר מסחרי שונה לחלוטין מבניית אתר פרטי. חברות, בתי עסק ומוסדות ציבוריים ירצו להקים אתר מסחרי שמבוסס על המוצרים או על השירותים שהם מציעים לציבור הרחב, בעוד שאתר פרטי בדרך כלל מביא את סיפורו של אדם מסוים, משמש כמקום לתכנים שהאדם רוצה לפרסם ועוד. בנוסף לכך בניית אתר מסחרי דורשת חשיבה שיווקית מדרגה ראשונה כיוון שמטרתו של האתר היא קודם כל לדרבן לקוחות לקניית מוצרים או לפחות לחשוף מוצרים בפניהם.

למה אני צריך אתר מכירות?
פעם, כשהיינו צריכים לרכוש ציוד מחשבים, ביגוד לתינוקות, מוצרי מזון טבעיים וזוג נעליים איכותי לחורף היינו מתעטפים במעיל, מצטיידים במטרייה, בתיק שלנו ובעיקר, בכרטיס האשראי ובחופן מזומנים ויוצאים אל העיר, אל מרכזי הקניות או אל רחוב החנויות הראשי כדי למצוא את מבוקשנו. היום את מרכזי הקניות האלו מחליפים אתרי האינטרנט, שנחשבים לקניונים מוצלחים במיוחד, בעלי יתרונות לכל מי שיושב מול המחשב כל היום. לכן הפך התחום של בניית אתרי מכירות לתחום שוקק חיים, כשכל חברה מחפשת לעצמה בונה אתרים שיוכל לבנות עבורה את מרכז הקניות האולטימטיבי, שיאפשר ללקוחות שלה לרכוש את מוצריה בצורה קלה ופשוטה – דרך הרשת והיישר מהבית. 

בניית אתר מכירות אינדיבידואלי – יתרון משמעותי בתחרות על לבו של הצרכן
היתרון הבלתי מעורער של בניית אתרי מכירות לחברה מסחרית זו או אחרת הוא היתרון המשמעותי שהיא תרוויח במסע המפרך אל ליבו וכיסו של הצרכן הממוצע. חברה בעלת אתר מושקע, שנבנה תוך מחשבה על נוחיותו של הלקוח, נגישות המידע על המוצרים והצגת המוצרים בצורה אסתטית ומעוצבת, מרוויחה מיד יתרון משמעותי על פני חברה שמציעה מכירות במסגרת אתרי מכירות כלליים או נושאיים. תוך בניית אתרי מכירות אינדיבידואליים ומקוריים היא זוכה לעוד קמפיין פרסומי שמיוצג על ידי מוצריה שלה, היא מציגה אותם, מספרת עליהם ומניעה את הלקוח לפעולה – כלומר לרכישה של המוצרים, במהירות וביעילות, בלי להפעיל את כל המערך השיווק שלה.

איך לבחור שירות בניית אתרי מכירות
חברות המציעות בניית אתרים קיימות בכל מקום בישראל והדרך לאבחן ביניהן ולמצוא את המעצב ובונה האתרים המושלם עבור החברה שלנו היא להבין מהם הצרכים שלנו. אנחנו רוצים מישהו שמציע בניית אתרי מכירות מותאמים באופן מיוחד לכל צרכי החברה, מישהו בעל ניסיון מקצועי בבניית ממשקי רכישה ומערכות שיאפשרו ללקוחות שלנו רכישה בטוחה ונוחה. אנחנו צריכים מישהו שיודע כיצד להציג את המוצרים שלנו בצורה הטובה ביותר ושמבין כי בניית אתרי מכירות דורשת תהליך של הכרות עם החברה, עם מה שמייצג אותה ועם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלה. כל אלו יהפכו את אתר המכירות של החברה שלנו לכלי שיווקי ולקו ישיר אל הכיס ואל הלב של הלקוחות שלנו.