אתרים תדמיתיים

בניית אתרים תדמיתיים עבור חברות, אנשי ציבור, מוסדות ובתי עסק היא מלאכה שמשלבת בין בניית ממשק מתאים לפרסום תכנים באופן שוטף ובין מחשבה שיווקית ותדמיתית. היום עולים לאוויר אתרים תדמיתיים רבים שמשרתים כל אדם או עסק שרוצה לקדם את עצמו, את מוצריו ורעיונותיו ואין גבול לדמיון הפורה של יוצרי האתרים האלו, שמשתמשים בכל הכלים כדי לסחוף אחריהם את קהל הגולשים וליצור קהל קבוע שחוזר לקריאת חומר תדמיתי פעם אחר פעם.

בניית אתרי תדמית – אמנות הפיתוי של לקוחות חדשים
בניית אתרים תדמיתיים עבור חברות, אנשי ציבור, מוסדות ובתי עסק היא מלאכה שמשלבת בין בניית ממשק מתאים לפרסום תכנים באופן שוטף ובין מחשבה שיווקית ותדמיתית. היום עולים לאוויר אתרים תדמיתיים רבים שמשרתים כל אדם או עסק שרוצה לקדם את עצמו, את מוצריו ורעיונותיו ואין גבול לדמיון הפורה של יוצרי האתרים האלו, שמשתמשים בכל הכלים כדי לסחוף אחריהם את קהל הגולשים וליצור קהל קבוע שחוזר לקריאת חומר תדמיתי פעם אחר פעם. יציקת חומר נכון לתוך אתרים תדמיתיים היא אמנות של ממש שלרוב היא מנת חלקם של יועצי תקשורת וקידום אתרים.

אתרי תדמית – הצעדים הראשונים
בניית אתרים תדמיתיים מצריכה שיתוף פעולה עם בונה אתרים מקצועי בעל ניסיון. לאחר שמצאנו אחד כזה, בדקנו היטב את ניסיונו ואת עבודותיו הקודמות ונפגשנו איתו לשיחת הכרות, כדאי להכין רשימה של כל האפליקציות השונות שאנו רוצים שהאתר התדמיתי שלנו יכלול.חשוב לדעת שבניית אתרים תדמיתיים יכולה להיעשות על מגוון רחב של ממשקי תוכן, לפי מודולים קיימים או בבנייה אישית, אבל הסוד האמיתי הוא בשילוב הנכון בין עיצוב מעניין, תכנים מקוריים, קשר קבוע עם הקוראים על ידי יצירת דרכים לביסוס הקשר – קישורים לעמוד פייסבוק פעיל, טופס יצירת קשר אינטראקטיבי, טופס פניות וכדומה, בנוסף- חשוב למצוא אלמנטים אטרקטיביים ומעניינים שיגרמו לגולשים לחזור אל האתר.

לשמור על התדמית לאורך זמן – תחזוק אתרים תדמיתיים
חלק חשוב מהפעלת אתרים תדמיתיים הוא העדכון המתמיד שלהם. כדי שהקוראים והגולשים יתרשמו מהתוכן ויקבלו את הרושם הנכון לפי התדמית שהצגנו באתר לחברה או לאדם הרלוונטי, חשוב לשמור על קצב עדכון קבוע ולחשוב תמיד קדימה על יצירת יישומים חדשים, העלאת תכנים סוחפים ואלמנטים גרפיים שונים שיעניינו את הקהל וישאירו אותו עם רושם טוב וחיובי. בונה אתרים מקצועי יוכל ללוות את הלקוח גם בהרפתקה זו של תפעול אתרים תדמיתיים על ידי בניית יישומים חדשים ומעניינים ועזרה עם תחזוקה שוטפת של האתר. כאשר אנחנו מחליטים עם איזה בונה אתרים לעבוד, כדאי לוודא מראש שהוא מסוגל לבצע תחזוקה שוטפת.

מומחה לבניית אתרים תדמיתיים – יש דבר כזה?
לפני שאנחנו מתחילים בבניית אתרים תדמיתיים כדאי למצוא בונה אתרים שיוכל לבנות עבורנו אתר חדש ומהוקצע שישדר קדמה, יספק את החומר המועלה אליו בצורה אטרקטיבית ומיוחדת ויחשוף את הגולשים בצורה מעניינת לאישיות או לאופי החברה לה נבנים אתרים תדמיתיים אלו. היום ניתן למצוא מבין בוני אתרים רבים מומחים לבניית אתרים תדמיתיים שמאחוריהם רשימה ארוכה של לקוחות שלהם בנו אתרים כאלו תוך מחשבה על הגולש ועל הרושם שיתקבל על ידיו כשייכנס אל האתר. בנוסף, מומחים לבניית אתרים תדמיתיים מתעדכנים באופן קבוע ביישומים חדשים שאפשר לבנות במסגרת האתר וזהו יתרון מושלם למי שרוצה שהאתר שלו ישקף תדמית מעודכנת עם הרגע.